Follow @SStamellos
Να αντισταθούν στις «σειρήνες» του αποπροσανατολισμού της διαφήμισης καλεί τους πολίτες το Κίνημα Πολιτών «Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε»,
επιλέγοντας Τοπικά & ελληνικά προϊόντα.
Αλλωστε, με αυτόν τον τρόπο στηρίζουν την ελληνική παραγωγή ενώ βοηθούν την ελληνική οικονομία στην κρίσιμη αυτή περίοδο.
«Το “Προτιμώ ελληνικά” πρέπει να αποτελέσει τη νέα μόδα που θα ακολουθήσουμε όλοι, Ελληνίδες και Ελληνες, με πείσμα»,
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4658935
1 «Ρούχα και σχολικά - Προτιμώ ελληνικά»: Ηταν το σύνθημά μας για τη νέα σχολική χρονιά...
Τι πιο σημαντικό και δυναμικό, να συνδυαστεί η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς με την αντίστοιχη έναρξη μιας νέας καταναλωτικής συνείδησης, που μέσω γονέων και εκπαιδευτικών θα περάσει ως μήνυμα και στη νέα γενιά.
2 Γιατί πρέπει να επιλέξουν οι καταναλωτές ελληνικά προϊόντα;
Γιατί στηρίζουμε την ελληνική παραγωγή, διατηρούμε τις θέσεις εργασίας και βοηθάμε την ελληνική οικονομία.
3 Είναι πιο ποιοτικά;
Σαφέστατα, γιατί παράγονται από ελληνικές επιχειρήσεις, που γνωρίζουν τις ανάγκες του έλληνα καταναλωτή .
4 Μήπως η τιμή τους είναι υψηλότερη;
Το πολλαπλό όφελος που προκύπτει για όλους μας από τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων δεν μπορεί να αντισταθμιστεί από την κατανάλωση φθηνών και αμφίβολης ποιότητας εισαγόμενων προϊόντων.
5 Η μόδα μάς απομακρύνει από το «Προτιμώ ελληνικά»;
Το «Προτιμώ ελληνικά» πρέπει να αποτελέσει τη νέα μόδα, που θα ακολουθήσουμε όλοι, με πείσμα.
6 Οι διαφημίσεις;
Είναι αλήθεια ότι το ξένο πολυεθνικό επιχειρηματικό κεφάλαιο χρησιμοποιεί ως κυρίαρχο όπλο την διαφήμιση. Στο χέρι μας είναι να αντισταθούμε.
7 Πόσα πληρώνουμε για εισαγωγές προϊόντων;
Για το 2010 πληρώσαμε 27,4 δισ. ευρώ.
8 Υπάρχουν περιθώρια δυναμικότερης εξαγωγής τοπικών προϊόντων;
Υπάρχουν, αρκεί η Πολιτεία να σταθεί αρωγός και στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα.
9 Αν αλλάξουμε καταναλωτική συμπεριφορά, θα «πέσουν» χρήματα στην ελληνική οικονομία;
Σίγουρα ναι, αν σκεφτεί κανείς ότι με τη μείωση των εισαγωγών κατά 20% θα «πέσουν» στην ελληνική οικονομία 10 δισ. ευρώ τον χρόνο, ποσό που, για παράδειγμα, είναι αρκετό να καλύψει δαπάνες για τη δημιουργία 600.000 νέων θέσεων εργασίας.
10 Πώς μπορεί να αναγνωρίσει κανείς τα ελληνικά προϊόντα;
Εάν ένα προϊόν έχει τους κωδικούς 520 ή 521 σε ποσοστό 95% είναι ελληνικό. Η ελληνική σημαία ή η ένδειξη Made in Greece στο πακέτο είναι συνήθως ένα καλό σημάδι για την ελληνικότητα του προϊόντος.
11 Τρώμε ελληνικά;
Δυστυχώς, ο σύγχρονος τρόπος ζωής μάς έχει απομακρύνει από τις παραδοσιακές διατροφικές μας συνήθειες.
12 Ερευνες δείχνουν πως τρεφόμαστε πιο... δυτικά και από τους Δυτικούς...
Εν πολλοίς αυτό είναι αλήθεια. Κι ένας από τους βασικούς στόχους του Κινήματος είναι να επανέλθουμε στο υγιεινό πρότυπο της ελληνικής διατροφής.
13 Γνωρίζουμε τα προϊόντα του τόπου μας;
Ναι, αλλά σε τοπικό επίπεδο. Στόχος μας είναι η γνωριμία του έλληνα καταναλωτή με τα προϊόντα που παράγονται σε όλη την Ελλάδα, όπως έγινε με την εκδήλωση «Ελληνικές Γευστικές Διαδρομές».
14 Αρκετοί εστιάτορες φαίνεται πως επιμένουν ελληνικά...
Το ελληνικό παραδοσιακό εστιατόριο και η ταβέρνα αποτελούν τους δυναμικότερους φορείς στήριξης της ελληνικής γαστρονομικής παράδοσης, συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουρισμού μας που δεν έχουμε αξιοποιήσει.
15 Η ελληνική βιοτεχνία ειδών ένδυσης είναι ανταγωνιστική;
Δυστυχώς, οι πολιτικές των τελευταίων δεκαετιών δεν προστάτευσαν τον κλάδο της ένδυσης με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να βρίσκεται σε πλήρη μαρασμό (έλλειψη κρατικού θεσμικού πλαισίου, παρεμπόριο, αθρόες εισαγωγές από τρίτες χώρες).
16 Η κρίση έχει βάλει «λουκέτο» σε πολλές επιχειρήσεις;
Ολοι οι παραγωγικοί κλάδοι πλήττονται πολλαπλά από την κρίση. Τα «λουκέτα» αποτελούν καθημερινό φαινόμενο και βασικός μας στόχος, σε συνεργασία με άλλους φορείς, είναι να αναστρέψουμε αυτή την κατάσταση και να επανεκκινήσουμε την παραγωγική μας μηχανή - μοναδικό δρόμο για την έξοδο της χώρας από την κρίση.
17 Ενας χρόνος Κίνημα Πολιτών - «Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε». Η αποδοχή από τους πολίτες;
Εξαιρετική. Τα καθημερινά μηνύματα στήριξης από τους πολίτες αλλά και από πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε τις προσπάθειες.
18 Από τα πολιτικά κόμματα;
Στη συντριπτική πλειονότητα, τα πολιτικά κόμματα δέχτηκαν και στηρίζουν τον σκοπό και τους στόχους μας.
19 Ποιες είναι οι επόμενες δράσεις του Κινήματος;
Να μπούμε σε κάθε σχολείο της χώρας, να μεταφέρουμε το μήνυμα στη νέα γενιά και μέσα από τα παιδιά μας σε κάθε ελληνικό σπίτι, να αλλάξουμε νοοτροπίες και συνήθειες χρόνων. Ταυτόχρονα οι τοπικές επιτροπές του Κινήματος σε κάθε περιφέρεια της χώρας μεταλαμπαδεύουν τον κοινό σκοπό μέσα από ημερίδες, εκθέσεις...
20 Εσείς τρώτε και ντύνεστε ελληνικά;
Πρώτα πρέπει κανείς να πείσει τον εαυτό του και την οικογένειά του, για να μπορέσει να πείσει τους άλλους.
Ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό Τοπικά & ελληνικά.
Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011
«Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε», επιλέγοντας Τοπικά & ελληνικά προϊόντα.
Να αντισταθούν στις «σειρήνες» του αποπροσανατολισμού της διαφήμισης καλεί τους πολίτες το Κίνημα Πολιτών «Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε»,
επιλέγοντας Τοπικά & ελληνικά προϊόντα.
Αλλωστε, με αυτόν τον τρόπο στηρίζουν την ελληνική παραγωγή ενώ βοηθούν την ελληνική οικονομία στην κρίσιμη αυτή περίοδο.
«Το “Προτιμώ ελληνικά” πρέπει να αποτελέσει τη νέα μόδα που θα ακολουθήσουμε όλοι, Ελληνίδες και Ελληνες, με πείσμα»,
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4658935
1 «Ρούχα και σχολικά - Προτιμώ ελληνικά»: Ηταν το σύνθημά μας για τη νέα σχολική χρονιά...
Τι πιο σημαντικό και δυναμικό, να συνδυαστεί η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς με την αντίστοιχη έναρξη μιας νέας καταναλωτικής συνείδησης, που μέσω γονέων και εκπαιδευτικών θα περάσει ως μήνυμα και στη νέα γενιά.
2 Γιατί πρέπει να επιλέξουν οι καταναλωτές ελληνικά προϊόντα;
Γιατί στηρίζουμε την ελληνική παραγωγή, διατηρούμε τις θέσεις εργασίας και βοηθάμε την ελληνική οικονομία.
3 Είναι πιο ποιοτικά;
Σαφέστατα, γιατί παράγονται από ελληνικές επιχειρήσεις, που γνωρίζουν τις ανάγκες του έλληνα καταναλωτή .
4 Μήπως η τιμή τους είναι υψηλότερη;
Το πολλαπλό όφελος που προκύπτει για όλους μας από τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων δεν μπορεί να αντισταθμιστεί από την κατανάλωση φθηνών και αμφίβολης ποιότητας εισαγόμενων προϊόντων.
5 Η μόδα μάς απομακρύνει από το «Προτιμώ ελληνικά»;
Το «Προτιμώ ελληνικά» πρέπει να αποτελέσει τη νέα μόδα, που θα ακολουθήσουμε όλοι, με πείσμα.
6 Οι διαφημίσεις;
Είναι αλήθεια ότι το ξένο πολυεθνικό επιχειρηματικό κεφάλαιο χρησιμοποιεί ως κυρίαρχο όπλο την διαφήμιση. Στο χέρι μας είναι να αντισταθούμε.
7 Πόσα πληρώνουμε για εισαγωγές προϊόντων;
Για το 2010 πληρώσαμε 27,4 δισ. ευρώ.
8 Υπάρχουν περιθώρια δυναμικότερης εξαγωγής τοπικών προϊόντων;
Υπάρχουν, αρκεί η Πολιτεία να σταθεί αρωγός και στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα.
9 Αν αλλάξουμε καταναλωτική συμπεριφορά, θα «πέσουν» χρήματα στην ελληνική οικονομία;
Σίγουρα ναι, αν σκεφτεί κανείς ότι με τη μείωση των εισαγωγών κατά 20% θα «πέσουν» στην ελληνική οικονομία 10 δισ. ευρώ τον χρόνο, ποσό που, για παράδειγμα, είναι αρκετό να καλύψει δαπάνες για τη δημιουργία 600.000 νέων θέσεων εργασίας.
10 Πώς μπορεί να αναγνωρίσει κανείς τα ελληνικά προϊόντα;
Εάν ένα προϊόν έχει τους κωδικούς 520 ή 521 σε ποσοστό 95% είναι ελληνικό. Η ελληνική σημαία ή η ένδειξη Made in Greece στο πακέτο είναι συνήθως ένα καλό σημάδι για την ελληνικότητα του προϊόντος.
11 Τρώμε ελληνικά;
Δυστυχώς, ο σύγχρονος τρόπος ζωής μάς έχει απομακρύνει από τις παραδοσιακές διατροφικές μας συνήθειες.
12 Ερευνες δείχνουν πως τρεφόμαστε πιο... δυτικά και από τους Δυτικούς...
Εν πολλοίς αυτό είναι αλήθεια. Κι ένας από τους βασικούς στόχους του Κινήματος είναι να επανέλθουμε στο υγιεινό πρότυπο της ελληνικής διατροφής.
13 Γνωρίζουμε τα προϊόντα του τόπου μας;
Ναι, αλλά σε τοπικό επίπεδο. Στόχος μας είναι η γνωριμία του έλληνα καταναλωτή με τα προϊόντα που παράγονται σε όλη την Ελλάδα, όπως έγινε με την εκδήλωση «Ελληνικές Γευστικές Διαδρομές».
14 Αρκετοί εστιάτορες φαίνεται πως επιμένουν ελληνικά...
Το ελληνικό παραδοσιακό εστιατόριο και η ταβέρνα αποτελούν τους δυναμικότερους φορείς στήριξης της ελληνικής γαστρονομικής παράδοσης, συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουρισμού μας που δεν έχουμε αξιοποιήσει.
15 Η ελληνική βιοτεχνία ειδών ένδυσης είναι ανταγωνιστική;
Δυστυχώς, οι πολιτικές των τελευταίων δεκαετιών δεν προστάτευσαν τον κλάδο της ένδυσης με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να βρίσκεται σε πλήρη μαρασμό (έλλειψη κρατικού θεσμικού πλαισίου, παρεμπόριο, αθρόες εισαγωγές από τρίτες χώρες).
16 Η κρίση έχει βάλει «λουκέτο» σε πολλές επιχειρήσεις;
Ολοι οι παραγωγικοί κλάδοι πλήττονται πολλαπλά από την κρίση. Τα «λουκέτα» αποτελούν καθημερινό φαινόμενο και βασικός μας στόχος, σε συνεργασία με άλλους φορείς, είναι να αναστρέψουμε αυτή την κατάσταση και να επανεκκινήσουμε την παραγωγική μας μηχανή - μοναδικό δρόμο για την έξοδο της χώρας από την κρίση.
17 Ενας χρόνος Κίνημα Πολιτών - «Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε». Η αποδοχή από τους πολίτες;
Εξαιρετική. Τα καθημερινά μηνύματα στήριξης από τους πολίτες αλλά και από πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε τις προσπάθειες.
18 Από τα πολιτικά κόμματα;
Στη συντριπτική πλειονότητα, τα πολιτικά κόμματα δέχτηκαν και στηρίζουν τον σκοπό και τους στόχους μας.
19 Ποιες είναι οι επόμενες δράσεις του Κινήματος;
Να μπούμε σε κάθε σχολείο της χώρας, να μεταφέρουμε το μήνυμα στη νέα γενιά και μέσα από τα παιδιά μας σε κάθε ελληνικό σπίτι, να αλλάξουμε νοοτροπίες και συνήθειες χρόνων. Ταυτόχρονα οι τοπικές επιτροπές του Κινήματος σε κάθε περιφέρεια της χώρας μεταλαμπαδεύουν τον κοινό σκοπό μέσα από ημερίδες, εκθέσεις...
20 Εσείς τρώτε και ντύνεστε ελληνικά;
Πρώτα πρέπει κανείς να πείσει τον εαυτό του και την οικογένειά του, για να μπορέσει να πείσει τους άλλους.
Ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό Τοπικά & ελληνικά.
Αναρτήθηκε από
oikologiki-lamia.blogspot.com
στις
11:35 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest